Coschap gynaecologie/obstetrie in India - Reisverslagen van Rhiannon Blanchette - WaarBenJij.nu Coschap gynaecologie/obstetrie in India - Reisverslagen van Rhiannon Blanchette - WaarBenJij.nu

Coschap gynaecologie/obstetrie in India

Voor mijn keuzecoschap vertrek ik voor 3 maanden naar India. Allereerst zal ik mij nuttig maken in het ziekenhuis in Sevagram waar ik hopelijk veel ga doen en leren. Daarna is het tijd voor ontspanning en ga ik nog 4 weekjes reizen en proberen zoveel mogelijk van het land te zien.

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2014

Safe home

23 September 2014

Op tijger- en muizenjacht

11 September 2014

Goede tijden en minder goede tijden

02 September 2014

Zijn die 2 maanden al om?!

02 September 2014

Een blik op het echte India
Rhiannon

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4831

Voorgaande reizen:

04 Juli 2014 - 03 Oktober 2014

Coschap gynaecologie/obstetrie in India

Landen bezocht: